Skip to content

Cum Să Găseşti Pieţe Fierbinţi de Nişă

Cum să Găseşti Pieţe Fierbinţi de Nişă  

Crearea site-urilor de nişă este unul dintre cele mai bune şi uşoare moduri de a face bani online. Partea ce mai grea poate fi găsirea pieţelor de nişă fierbinţi. Însă, odată ce înveţi cum se face, vei începe să vezi nişe oriunde te uiţi!

Pieţele şi produsele de nişă pot fi o strategie eficientă de marketing pe internet dacă eşti în căutare de ceva în care să investeşti acum şi care va continua să lucreze pentru tine pe termen lung.

Pe măsură ce internetul se dezvoltă cu viteza luminii, nişele obişnuite pot fi dificile datorită concurenţei ridicate. Decât să te concentrezi pe acelea, ai putea ţinti să găseşti o nişă specifică mai mică, de interes crescut.

Ideea de site-uri de nişă se bazează pe găsirea cuvintelor cheie potrivite şi construirea de mici site-uri în jurul acelor cuvinte cheie. Aceste site-uri au un conţinut de bună calitate pentru a-l atrage pe prietenul nostru, Google, care va trimite fericit trafic către site. Odată ce nişa ta este pregătită, poţi genera bani într-o varietate de moduri pentru a face puţini (sau o mulţi) bani.

Mai jos vei învăţa moduri prin care să găseşti pieţe fierbinţi de nişă ŞI vei găsi exemple de produse de nişă.

Deci, ce este o nişă?

Continuă să citeşti pentru a găsi exemple de produse de nişă mai jos.

Primul pas în această strategie este găsirea unei nişe bune. Te întrebi ce este o nişă? Bună întrebare!

O nişă este un subiect sau un domeniu de care oamenii sunt interesaţi. Hobby-uri, mâncare, produse artizanale, produse – orice subiect de care oamenii sunt interesaţi, este o nişă.

Produsele reprezintă micro-nişe fantastice. Ai fi uimit de cât de mulţi oameni caută anumite produse online. Când găseşti cuvintele cheie specifice ale produsului, găseşti cuvintele cheie pe care oamenii le folosesc când sunt pregătiţi să cumpere!

Cum găsesc pieţe de nişă fierbinţi?

Iată câteva modalitaţi distractive de a căuta pieţe de nişă fierbinţi.  

Acesta este momentul în care trebuie să sapi puţin mai adânc pentru a găsi o nişă bună şi câteva cuvinte cheie care vor merge pentru mini site-urile tale.

==> Foloseşti Twitter? Ce subiecte sunt astăzi populare acolo? Fă acelaşi lucru pentru Yahoo şi Google şi Bing. Despre ce vorbesc oamenii? Brainstorm o listă.

==> Du-te la directoarele site-urilor precum Amazon şi eBay şi uită-te la categoriile pe care le au. Uită-te de titluri populare de cărţi şi cele mai vândute produse. Colectează liste de brainstoming de subiecte de nişă.

==> Ştii acea linie de cărţi pentru tonţi? Precum “Dresajul Câinilor pentru Tonţi” sau “Marketing pe Internet pentru Tonţi”...le-ai văzut, acele cărţi cu coperţi negre şi galbene. Ei bine, aici este chestia, acum există sute de titluri pentru “tonţi” şi deja au făcut cercetarea de piaţă pentru acele titluri. Toate sunt subiecte de nişă fierbinţi, deci acele titluri ar fi un loc bun pentru a găsi o nişă.

Uită-te în jurul tău oriunde te duci pentru subiecte actuale de interes pentru oameni şi continuă procesul de brainstorming pentru idei de nişă. Apoi pune câteva dintre cuvintele de bază pe care le găseşti în intrumentele de căutare de cuvinte cheie pentru a vedea ce cuvinte sau expresii se ivesc.

Eu încerc să fac asta câte puţin în fiecare zi şi, de obicei, când mi-am terminat cealaltă muncă. Adesea fac căutări aleatorii în timp ce mă uit la o emisiune TV seara şi salvez ideile pentru o căutare ulterioară a cuvintelor cheie de nişă. Cu cât te laşi mai mult purtat şi gândeşti în afara cutiei, cu atât vei descoperi mai multe posibilităţi.

Deţine Propria Ta Nişă

Nici un hype, nici un ghid BS de strategie de marketing în nişa ta. Acest bine cunoscut autor al multor titluri legate de marketing-ul pe internet te ghidează prin jungla de marketing în cadrul nişei tale. Fiecare capitol se încheie cu un interviu cu un marketer online de nişă de succes, care îţi oferă mai multe perspective şi nu va lăsa nici o piatră neîntoarsă.

Fă click pe tab-ul portocaliu de mai jos pentru a vedea schiţa fiecărui capitol al puternicului ghid spre deţinerea propriei nişe.

Cum ştiu că am găsit o nişă bună?

Aceasta poate fi cea mai complicată parte a procesului de descoperire a nişei. Vrei să găseşti un amestec bun de suficiente căutări zilnice şi nu prea multă competiţie.

De asemenea, depinde şi de ce fel de site vrei să construieşti folosind acest cuvânt cheie. Cu cât site-ul este mai mare, cu atât mai competitiv poate fi termenul, dar dacă creezi un site de micro-nişă (una sau două pagini), o lentilă Squidoo sau ceva mic, vei vrea să păstrezi concurenţă la un nivel foarte scăzut, astfel încât să îl poţi introduce în clasamentul motoarelor de căutare.

Câteva sugestii:

==> Concentrează-te pe cuvintele cheie cu un număr mare de căutări. Dacă nimeni nu le caută, îţi vei irosi timpul.

==> Caută subiecte cu concurenţă scăzută din partea altor pagini web. Concurenţa crescută va face dificilă obţinerea traficului.

==> Ai răbdare. Vânătoarea de comori de căutare de cuvinte cheie de nisă necesită practică. Foloseşte un pic de ingeniozitate şi un strop de gândire creativă pentru a le găsi. În schimb, încearcă să te gândeşti la subiecte foarte specifice sau mai generale. Este mult mai uşor să găseşti un anumit cuvânt cheie de produs cu concurenţă minimă, decât să găseşti un cuvânt cheie despre un subiect general.

==> Continuă căutarea cuvintelor cheie, deoarece cererea de cuvinte cheie se poate schimba în timp. Am creat pagini web bazate pe un cuvânt cheie foarte căutat, care au mers foarte bine pentru o perioadă, apoi traficul a început să scadă. Probabil cererea era încă la fel, dar alţii construiau site-uri bazate pe acelaşi cuvânt cheie şi astfel furnizarea de site-uri pentru acel cuvânt a crescut în mod dramatic.

Micro Niche Finder

Găseşte pieţe de nişă fierbinţi în cel mai scurt timp prin căutarea inteligentă de cuvinte cheie.

Dacă doreşti un mod rapid şi uşor de a găsi nişe profitabile, s-ar putea să investeşti într-un instrument de căutare de cuvinte cheie. Asemenea instrumente îţi permit să cauţi un cuvânt sau o expresie şi să afli rapid dacă este posibil să fie o nişă valoroasă sau nu.

De exemplu, vei afla informaţii despre: volumul de căutare, nivelul de concurenţă, interesul comercial – toate variabilele pe care trebuie să le ştii despre orice nişă. Totul este într-un singur loc si pe UN SINGUR ecran. Instrumentele de căutare de cuvinte cheie îţi permit să afli rapid şi uşor dacă o nişă ar putea fi viabilă şi merită timpul pentru a o urmări. Apoi, poţi alege să foloseşti acel cuvânt cheie sau expresie şi să treci la acţiune, sau să cauţi un alt cuvânt cheie.

Dezvoltatorii de la Jaaxi au simplificat totul folosind un sistem de coduri de culori pentru concurenţă. Cuvintele cheie sunt codate cu culori în funcţie de puterea concurenţei. Introdu orice cuvânt cheie sau frază care îţi pare viabilă şi sistemul îţi va arăta o casetă verde, galbenă sau roşie. Culoarea verde înseamnă că eşti pregătit să începi. Dacă este galben sau roşu, acest lucru indică o concurenţă dură şi poate fi foarte dificil să introduci acel cuvânt în clasamentul Google.

De Ce Prefer Jaaxi pentru Căutarea de Cuvinte Cheie

Instrumentul meu preferat pentru a găsi pieţe de nişă ==> Jaaxi

În timp ce poţi folosi instrumente de căutare de cuvinte cheie gratuite, poţi descoperi în cele din urmă că cercetarea de cuvinte cheie este prea critică pentru SEO şi obţinerea de trafic încât să scurtezi acest proces. Am folosit câteva dintre instumentele de căutare de cuvinte cheie plătite şi am decoperit că nici unul nu este mai uşor de folosit şi mai eficient decât Jaaxi. Atât de simplu! Jaaxi îmi permite să face ceea ce obişnuia să fie o sarcină complicată şi consumatoare de timp cu o asemenea uşurinţă încât este chiar DISTRACTIV!

Micro Niche Finder este un intrument de căutare de cuvinte cheie decent. Cu toate acestea, configurarea şi instalarea pot fi plictisitoare. Trebuie să completezi o mulţime de formulare şi include să te înregistrezi pentru un cont Google Adsense – NU este recomandat pentru un începător.

Nu există nici o capcană, nici o instalare implicate în Jaaxi, fără descărcare, deoarece este un program bazat pe web. Pur şi simplu te conectezi şi începi căutarea.

Rezultatele cuvintelor cheie căutate sunt codate pe culori pe Jaaxi, Foarte simplu, verde înseamnă ÎNCEPE! Poţi chiar să faci o testare gratuită.

O Altă Notiţă despre Nişe

Mai Puţin este Mai Bine. Evită să te laşi dus de căutarea pieţelor fierbinţi de nişă.

Cel mai bine este să te concentrezi pe una sau două nişe, NU pe o grămadă. Unii încurajează acest lucru, dar chestia este că...în cele din urmă te va înnebuni. (Întreabă-mă pe mine cum de ştiu asta).

Nu este vorba doar despre constuirea unei pagini web şi mutarea la următoarea nişă. Asta ar fi un exerciţiu de frustrare şi te vei îndrepta spre eşec. Iată de ce: În scopul de a obţine trafic, va trebui sa faci o grămadă de marketing şi promovare, actualizări pe pagină şi întreţinere pentru a merge totul fără probleme. Chiar vrei să faci toată muncă asta pentru o grămadă de pagini separate? Nebunie!

De asemenea, decât să te lupţi de fiecare dată pentru trafic, este MULT mai inteligent să creezi o listă folosind un autoresponder, precum Get Response sau aWeber. Încurajează vizitatorii să se înscrie pe lista ta şi apoi supralivrează informaţii de calitate referitoare la nişa respectivă. Concentrează-te pe constuirea încrederii şi convingerii că tu eşti persoana “du-te la” când vine vorba de acea nişă.

Atunci şi NUMAI atunci ==> după ce le-ai oferit celor de pe lista ta o mulţime de informaţii de calitate în mod regulat – atunci poţi promova un produs asociat din când în când în cadrul seriei autoresponder. Făcut bine, acest tip de marketing este MULT mai productiv decât să speri la trafic pe un site sau pe un grup de site-uri de nişă.

Găsirea NIŞELOR este precum căutarea unei comori îngropate.

De Ce Prefer WordPress pentru Marketing-ul de Nişă

Să presupunem că te decizi să publici câteva articole pentru marketing-ul de nişă. Poţi face asta şi dacă obţii o mulţime de trafic pe paginile respective, cel mai probabil vei face, în cele din urmă, şi câteva vânzări. De fapt, există mai multe etape în procesul de marketing de nişă, iar  descoperirea unei nişe fierbinţi este doar începutul. Apoi, va trebui să creezi câteva articole de calitate în nişa respectivă, să le publici şi apoi să promovezi în mod activ pagina web pentru a obţine traficul.

Două diferenţe clare între platformele gratuite, precum Hubpages, şi site-urile WordPress:

1) Din moment ce nu deţii site-urile precum Squidoo sau Hubpages, nu deţii nici un control asupra lor. Uneori pot face schimbări drastice foarte brusc site-ului, care îţi pot afecta grav pagina web. Chiar mai rău, unele pagini au fost blocate complet, nenumărate ore de conţinut web au fost pierdute! Un business riscant!

2) Niciodată nu vei face o vânzare dacă nu obţii un nivel decent de trafic pe pagină. Să spunem că FACI o vânzare, bine. Apoi o vei lua de la capăt sperând că mai mulţi cumpărători interesaţi de nişa respectivă îţi vor găsi aricolul. Acel tip de trafic este MULT mai greu de obţinut decât “crearea unei liste” de la început, cu un autoresponder bun precum aWeber pe un site WordPress.